Zwroty i reklamacje

Zwrot

  • Masz 30 dni na zwrot produktu, jeśli nie spełnia on Twoich oczekiwań.
  • Aby dokonać zwrotu należy odesłać produkt wraz z dowodem zakupu lub jego kserokopią oraz wypełnionym formularzem odstąpienia od umowy.
  • Uwaga! Nie ma możliwości zwrotu produktów metrażowych oraz szytych na miarę.
  • Więcej o możliwościach zwrotu dowiesz się ze strony "Odstąpienie od umowy".

Reklamacja

  • Aby złożyć reklamację należy odesłać produkt wraz z dowodem zakupu lub jego kserokopią, wypełnionym formularzem reklamacyjnym i opisem zaistniałej usterki (wady).

Zarówno w przypadku zwrotu i reklamacji produkt powinien zostać odesłany na adres:
Sklep wysyłkowy Decortina.pl
Dział Zwrotów i Reklamacji

ul. Szkolna 12
39-450 Suchorzów

Szczegółowych informacji na temat zwrotów i reklamacji udziela Biuro Obsługi Klienta pod numerem tel. 15 307 05 25, e-mail: biuro@decortina.pl

Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony