Formy dostawy

  • Kurier InPost
  • Paczkomaty InPost 24/7

Jaki jest koszt dostawy na adres w Polsce?

Koszt dostawy zależny jest od wartości zamówienia i przedstawia się następująco:

zamówienia do 299 zł zamówienia od 299,01 do 699 zł zamówienia od 699,01 do 999 zł zamówienia powyżej 999 zł
Kurier InPost 14,90 zł 9,90 zł 4,90 zł GRATIS
Paczkomaty 24/7 14,90 zł 9,90 zł 4,90 zł GRATIS

Formy płatności

Zamówienie opłacić można na kilka sposobów:

Płatność on-line (przedpłata) - za pośrednictwem systemu elektronicznych Paynow możesz zapłacić:

  • kartą kredytową: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro
  • szybkim przelewem elektronicznym: lista dostępnych banków jest widoczna podczas składania zamówienia
  • za pośrednictwem systemu BLIK
  • zwykłym przelewem bankowym: dane do przelewu otrzymasz w wiadomości e-mail

Za pobraniem (przy odbiorze) - płacisz gotówką lub kartą kurierowi przy odbiorze towaru. Nie ma możliwości zapłaty przy odbiorze z Paczkomatu.

W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.

Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest mBank S.A.

Płatność  tradycyjnym przelewem proszę dokonywać na rachunek mBank: 97 1140 2004 0000 3902 7457 9956

Termin dostawy

Czas przygotowania zamówienia

Zamówienia z szyciem przygotowujemy i wysyłamy w ciągu 5, a pozostałe w ciągu 1-2 dni roboczych. Przewidywany czas doręczenia wynosi 1-2 dni roboczych od wysłania.

Przewidywany czas doręczenia

Dostawa odbywa się za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD. Kurier podejmie 2 próby doręczenia (pierwsza próba następnego dnia roboczego od nadania, kolejna próba w następnym dniu roboczym), a w przypadku braku możliwości doręczenia, paczka wraca do nadawcy. W szczególnych przypadkach termin ten może ulec zmianie, o czym zostaniesz niezwłocznie poinformowany. Dokładny czas doręczenia zależny jest od wybranej formy dostawy. Stosowną informację otrzymasz w dniu wysyłki.

Całkowity czas oczekiwania na zamówienie to: czas przygotowania zamówienia do wysyłki + przewidywany czas doręczenia. 

W szczególnych przypadkach terminy te mogą ulec zmianie, o czym Klient zostanie poinformowany mailowo.

Doręczenia odbywają się w dni robocze. W dniu wysyłki otrzymasz od nas wiadomość SMS z linkiem do śledzenia przesyłki, a w dniu dostawy wiadomości SMS oraz e-mail z firmy kurierskiej z przewidywaną godziną doręczenia oraz numerem telefonu do kuriera. Nie ma możliwości określenia dokładnej godziny doręczenia przesyłki. Sklep nie ma wpływu na pracę kurierów, a kurierzy nie mają obowiązku kontaktu telefonicznego przed dostawą. Podaj taki adres doręczenia, aby możliwe było jej skuteczne doręczenie w godzinach określonych powyżej.

Sprawdzanie statusu przesyłki

Jeśli masz konto w naszym sklepie, możesz sprawdzić status zamówienia na każdym etapie jego realizacji. Po zalogowaniu wejdź w zakładkę "Moje konto", a wyświetli się lista Twoich zamówień oraz ich aktualny status. Jeśli zamówienie zostało wysłane, obok statusu pojawi się numer przesyłki. Po kliknięciu na numer sprawdzisz gdzie aktualnie znajduje się Twoja paczka!

Jeśli nie masz konta w naszym sklepie, otrzymasz informację o zmianie statusu oraz o przesyłce na adres e-mail podany w zamówieniu.

Informacje dodatkowe

W przypadku nieobecności adresata, kurier pozostawia awizo, w którym wskazane jest miejsce i termin do odbioru przesyłki. Przesyłka jest wówczas wydana ze skutkiem doręczenia w placówce firmy doręczającej lub w miejscu uzgodnionym z Klientem. Termin na odbiór przesyłki wynosi 3 dni robocze, a jego bieg rozpoczyna się od dnia awizowania przesyłki. W razie bezskutecznej próby doręczenia lub upływu terminu odbioru przesyłka jest zwracana nadawcy, a Odbiorca obciążany jest kosztami jej zwrotu oraz ewentualnej ponownej wysyłki.